Blog 3: feestjes

9 januari 2020 - Geldrop, Nederland

Deze weken stonden in het teken van feestjes, we hadden 2 jarige huisgenootjes en dit moest natuurlijk gevierd worden. Omdat ik in een studentenhuis zit met ongeveer 40 man wordt hier altijd een feestje van gemaakt. Wij zijn in deze twee weken 2x uiteten geweest , eenmaal sushi en een keer italiaans. Op de dag dat Sam jarig was mijn buurmeisje waren we beide vrij en zijn we dag begonnen met een taartje en koffie bij een leuk tentje in Punda, daarna zijn we gezellig naar het strand gegaan om even uit te rusten. Het besef kwam toen ook dat ik al een maand op het eiland ben en dat ik daar best wel even trots op mag zijn. De feestjes op woensdag bij Cabana en Madero waren dit maal extra speciaal. We kregen namelijk een fles voor de verjaardagen van mijn huisgenootjes. Dit scheelde mij weer in de kosten. Want ik ben er ook achter gekomen dat het leven op Curacao redelijk duur is. Het concept weekboodschappen is na maand 1 ingegaan zodat ik niet elke keer aparte dingen ging kopen bij de Albert Heijn.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl