blog 7: goede voornemens

16 januari 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

de laatste maand is aangebroken... Tijd voor de laatste doelen te stellen en hopelijk alles goed af te ronden. In deze week heb ik voor mezelf besloten alles op een blaadje te zetten wat nog moet gebeuren en dit zo te bespreken met mijn stagebegeleider.

dingen die op mijn lijstje stonden waren: het afronden van mijn leerdoelen. mijn laatste beoordelingen invullen. Eigenlijk heb ik hiervoor gekozen omdat ik zo mijn laatste weken geen verplichtingen had en puur kon genieten van mijn stage en de omgeving. Tijdens het invullen van mijn beoordeling was ik een beetje geschrokken, omdat ik weinig feedback heb gekregen tijdens de stage en hier flink wat commentaar eigenlijk op kreeg. Ik heb hierna ook nog een gesprek gevoerd omdat ik dit jammer vond en heb toen gemeld dat ik voor mijn gevoel niet in een veilig klimaat was om dit te vragen en ik hier weinig in begeleid werd.

We zijn hier vervolgens samen tot een oplossing gekomen zodat mijn beslissende beoordeling wel goed zou zijn. Ik heb gezegd dat ik nog 2 knutsellessen zou geven. En hier bij beide een feedback op zou krijgen zodat ik toch nog een groei kon gaan maken. In de tweede week ben ik hier dus mee aan de slag gegaan en heb gemerkt dat mijn begeleider het dus fijn vond dat we samen gingen zitten om het te bespreken. Dit is dus eigenlijk iets wat veel eerder had moeten beginnen. Zodat misschien de samenwerking prettiger had gevoeld.