blog 6: stage gesprekken

9 januari 2020 - Geldrop, Nederland

De periode erna was nog steeds een naslag van hoe ik mij hiervoor voelde. Stage heeft mij gevraagd om een gesprek en ze vertelde mij dat dit bij iedere stagiaire zou plaats vinden, dit is uiteindelijk niet zo geweest. De stagebegeleider van Veerle kwam naar mij toe in de pauze voor het gesprek dat ik zou voeren en vroeg mij toen hoe het oprecht met me ging. Ik brak uit in tranen omdat het juist niet goed met mij ging. Ik heb toen heel de dag met haar gepraat en dit deed me zo goed. Ze had me voorbereid op het gesprek dat zou gaan plaatsvinden. En dat ik best wel mijn eigen woordje mocht hebben. Zo ben ik het gesprek ook ingegaan, op alles wat ze zeiden kon ik vertellen dat ik niet lessen kon geven bijvoorbeeld als ik elke dag met Esmee buiten de klas aan het werk ben. Hiervan hebben we afgesproken duidelijk naar elkaar te zijn zodat we het voor iedereen nog een fijne ervaring konden maken. In deze week is het inleveren van de integrale opdracht ook gepland, waar ik hard aan heb gewerkt en ik ook bijna met 100% kon zeggen dat deze goed zou zijn.