blog 8: De laatste weken

16 januari 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

het einde is in zicht, de laatste week stage is ingegaan. Mijn laatste stageweek is voor mij een moment geweest dat ik niet dacht aan de stress of iets anders maar puur kon genieten van de kinderen en de rust. Als ik naar het algemeen kijk naar mijn stage had ik zeker meer inbreng vanuit mij kunnen geven. Dit in de vorm van feedback vragen maar ook om het vragen om lessen te geven. Uiteindelijk heb ik veel geleerd van mijn stage, van de dieptepunten maar zeker ook de hoogtepunten.

In mijn allerlaatste week was ik vrij van stage en heb ik vooral nog lekker de mooiste strandjes opgezocht en was mijn grote doel om met een heerlijk kleurtje thuis te komen. Dit is mij dan ook aardig gelukt. Wat ik ook nog heb mogen doen is bij mijn favoriete tentjes kunnen eten en dit heerlijk te kunnen doen met mijn lieve huisgenootjes die ik ongelofelijk veel zal missen. De kerstperiode kwam er ook aan, dus alles zag er super leuk uit met alle lampjes en de kerstmuziek op het stand kon zeker niet ontbreken. Mijn periode op Curacao zat er op, alle feestjes die ik heb kunnen vieren heb ik enorm van genoten, ik heb enorm veel geleerd van mijn stage maar vooral de ervaring om in het buitenland te wonen. En ben hier enorm dankbaar voor, dit neemt niemand mij ooit meer af.